About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Monday, April 18, 2011

JANGAN BUAT ORANG YANG MENCINTAI KAMU KECEWA..

1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya
hanya ada kamu satu-satunya.


2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap
menjadi impiannya.


3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.


4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.


5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.


6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon
untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.


7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu
sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu,matanya pasti berkaca. kerana saat
bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.


8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa
pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau
tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.


9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.


10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon
untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.


11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan
mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.


12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi
baginya barang itu sangat istimewa.


13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.


14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.


15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh
di mata, jauh di hati?’


16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.


17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau
mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.


18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.


19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!.
bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar
mana permintaan mu.


20].Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS
dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas
dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.


21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.


22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak
pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.


23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin
mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,
kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

Thursday, February 24, 2011

MALAM RABU JE MESTI STUDY SAMPAI NAK MUNTAH!

Ce teng0k tajuk en3 kiter...hahaha..jgn salah phm plak..bukan kiter kuat study sampai nk muntah tau..tp sbjek utk kls ari rabu 2 bt kiter rs nk muntah..bunyi cam ssh je kan...ke kiter je y rs ssh..pdhal kacang je 0rg len ckp..hahaha.

slalu kan klu kelas ni  kiter bukan bg tumpuan sgt..sbb xphm ape y pr0f kiter d0k merepek kt depan..hahaha..seb bek la pr0f 2 sk bercerita..tp kdg2 kiter main2 jgk kt blakang..siap berfb lg dlm kelas...ish2 xbaik btl...kan2.=)

malam td kiter blaja p0n mcm blur2 je..dh lma kiter tiggalkan sbjek kira2 ni..0tak p0n dh lembab..hahaha...dl ms ambik civil engineering nk suruh c0ngak je p0n blh..hahaha..ye ke??..kiter gurau je la...tp mmg kiter minat sbjek y kira mengira ni..tp td 0tak tb2 jd sgt lembap seketika..pas2 bru ok semula..seb bek ok jgk klu x ssh la..tp still sl0w jgk...lupa plak nk bgtau..kt blaja statistics evry week dlm sbjek ilmiah...dan tiap2 week jgk la kiter dpt keja sk0lah dr pr0f...rajin pr0f kiter bg keja sk0lah..huhu.

sape2 y terar statistic 2 meh la ajar kiter...t byk tau s0alan gni dlm final...sian kiter y sl0w learner ni..hahaha.


^_________________________^


muntah ijau tgk buku ijau ni..huhu








Friday, February 18, 2011

Comelnye Berbaju Kurung

Assalamualaikum....
dh lma rsnye xj0in mn2 c0ntest...agak kesibukkan sejak akhir2 ni..sma mcm cik ct y bt c0ntest ni..stdnt final year mmg sgt sibuk..^____________^. tp d sbbkn cik baby dh tag aku, aku mmg sk p0n j0in c0ntest2 ni s0 aku nak j0in lah..hehehe..(bahasa melayu agak terabur)..hahaha.




meh kt tgk dl syarat2 n hadiahnye

SYARAT-SYARAT

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni (blog cik ct)

7) Tag 5 orang rakan anda
HADIAH : 


Baju casual / Mini dress fesyen korea /Handbag 
(tak tetap  yang mana satu tp yg pasti antara 3 ni la dan akan diberi 
mengikut cita rasa cik ct time beli yee)


TARIKH TUTUP: 


20 FEBUARI 2011

kenape p0mpuan y pakai bju kurung nmpk ayu???..ce cite..ce cite..p0mpuan y pakai bju kurung bukan sj nmpk ayu malah nmpk lebih s0pan...wp0n p0mpuan 2 xde la ayu p0n hatta namanye p0n bukan ayu..hahaha...p0t0ngan bju kurung 2 sndri sudah menmpkkan keayuaan n kes0panan y ade...selesa d pakai..sape2 je pkai trus nmpk ayu..s0 mulai ari ni bek kt suma pkai bju kurung..aku tiap2 ari k0t pakai..g kelas mmg lebih selesa pakai bju kurung..mcm2 kaler n c0rak ade..2 y best.kan2.






klu k0rng nak tau bju ni aku jahit sndri tau n ni bju ptama y aku jahit..ms ni aku ambik sbjek jahitan n kena bt bju kurung tradisi0nal..n klu k0rng nk tau bju kurung tradisi0nal x dsembat dgn mesin tp jahit tgn...soooooooo  bmakna bju aku ni sembat dlmnye pd keseluruhan bju adalah 100% jhtn tgn..cuba bygkan brape lma aku nk siapkn bju ni bg aku y 1st time jht bju..jht tgn plak 2..hehehe..byk kali jgk la jari ni asyik tluka ttusuk jarum...tp hasilnye bbal0i.=)


bju kurung kn bju tradisi0nal kt & jg sebagai baju kebangsaan.wp0n bju kurung lebih sin0nim ngn 0rg melayu tp klu tgk 0rg cina n india p0n sk pkai bju kurung kan...haaaaa bukan stakat 1 Malaysia (tb2 kuar plak semangat patriotik) malah jelas menampakkan keselesaan memakai bju kurung d c2...lgp0n baju kurung mmg sesuai utk d pakai kemana2 sj..nk g kelas blh..kenduri kawen blh..tgk 0rg meninggal lg la b0leh..g majlis rasmi y gah2 p0n blh..nk bt sh0w p0n blh,.tgk mcm ana rafali..kan2..pendek kta mmg bju serba b0leh lah..btl x??..sape setuju angkat tangan macam teman ni haa..^_______^.



tag2:

crah
k.leena
k.kina
cik reen
cik ina

Thursday, February 10, 2011

Tuesday, February 8, 2011

MENANG CONTEST LAGI!

Assalamualaikum
 
 
hai...smlm sebelum nak tid0 sje2 bkk bl0g kiter..
tgk kt sh0utb0x k0t ade y bkunjung n blh la kiter mbls 
kunjungan kam0 semula..bl tgk ade pesanan  
dr cik 0ren mnta kiter kasi alamat segala.
 
kiter mula pelik..owh rupenye kiter de msk c0ntest
y dia penah bt dl..dh lma k0t...s0 mmg kiter dh lupe 
y kiter de msk c0ntest 2..xsngka menang plak wp0n 
juz saguhati..tp kire 0k la kan..=)

bt cik 0ren..tq ye c0ntest n hadiah tersebut..suke2..
^________________^
xcayer ke  meh tgk [link] ni.
 
kiter nk bgtau ni..td blk kelas kt usha2 fb kiter..
kt nmpk cardigan cntik sgt...
kiter cuma click2 kt cimbcliks 
 
daaaaaaannnnn......
 
0ps!..kiter tersh0ping lg..hahaha..
mcm 2 lah kiter y kaki sh0ping hatta ngh p0kai sekali p0n..
hmmm ssh jgk kn suma d hujung jari ni..ish2..
tp xsabar nk dpt cardigan 2..wink2!.
 
 
 
 
^__________________^



Monday, February 7, 2011

TERTULIS DAN TERSIRAT

“Aku meminta pada TUHAN setangkai bunga indah, di beriNYA kaktus berduri. Aku memintaNYA kupu kupu, diberiNYA ulat bulu. Aku sedih dan kecewa. Namun... kemudian kaktus itu berbunga indah sekali. Ulat bulu itu pun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan TUHAN, indah pada masanya. TUHAN tidak memberi apa yang kita harapkan, tapi memberi apa yang kita perlukan. 





" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah.



NO TITLE

Assalamualaikum...
sudah seminggu aku tidak menulis...
seminggu berada di kampung (penang) mmg 
byk aktiviti y aku lakukan..ari2 kuar bjln..hahaha..
bb 2 lah xde ms utk menjenguk bl0g ksygan ni..
smlm dr png kul 2 ptg bt0lak ke tg.malim..
jalan mmg jem..sgt penat melayan jem smpai  png kepala aku..
kul 1pg bru smpai kt umh sewa ni..
sgt letih wp0n dh tentu2 bkn aku y drive!..hehehe.
sabtu- aku g knduri kawen kawan n jln2
ahad-aku jln2 pulau
isnin-aku d0k umh je k0t
selasa-aku kuar ngn kwn teman dia sh0ping
rabu-bt ape ye rabu??
khamis-r0nda2 n jln2 ngn jiran aku
jumaat-g kenduri mmbr btunang
sabtu-sh0ping n jln2
ahad-blk tg malim
(sgt la bahagia bl berada di kmpg ^__________^)


hmmm....s0rg2 kawan2 aku meninggalkan aku..hehehe..
meninggalkan aku d zaman singlenye..
s0b..s0b..s0b..xbek tau kawen xtunggu aku...
dh xde dah kawan2 nk main sma2..=(
ish2 sedih plak..x2 aku hepy tgk kwn2 aku suma dh dpt j0d0h..
s0rg2..pas2 sape la plak..
aku??..nth bl la kan..smpai skrng blum jmpe..=)


xpe2 msh ade kwn2 y lain..kan2..(m00d:menggembirakan dr sndri..hahahaha)
ish ssh btl nk jmpe laki single ni kan..asl jmpe je pkwe 0rg..hahaha..
mmbr aku pesan "say n0 2 pakwe 0rg"..hehehe..btl la 2..yes, say n0!.
arghhh..mls la nk merepek sal ni...bkn best p0n kan2.

ok lah..kat bwh ni ade la skit pic mmbr aku btunang..
mmbr sejak lahir ni tau..dl ms kecik2 mak dia la jg aku..hehehe..layannnnnnnnn














Monday, January 31, 2011

TIADA LAGI MIZZ JAJA..kini AKU ADALAH CIKEYJA_SENSEI

Assalamualaikum!..

ptg isnin yang indah..tb2 tergerak plak hati nk bt 1 perubahan besar pd bl0g kesygan aku ni...setelah d pkir2 aku rs yakin dgn perubahan ini..agak2 k0rang ape y aku dah ubh pd bl0g aku ni??...hehehe..sudah terang lg bersuluh plak ye..tentu la nama pd bl0g ini dh aku ubh..mcm lalang la aku ni..hahaha..0ps!..n0pe 0keh!.

aku rskan nama bru bl0g aku nih adelh lbh sesuai dgn aku..CIKEYJA_SENSEI..CIK merujuk kpd status aku y msh single mingle =)..eyja hak milik aku..tp slalu je 0rg gunakan..hahaha..aku lbh suka nma eyja sbbnye sejak kecil n sesiapa sy y rapat dgn aku..aku gelarkan diri aku eyja..wp0n nama sebenar aku adalah liza..n agak janggal bl 0rg pggil aku liza..kira kwn2 y aku bahasakn dri ini eja kiranye anda sgtlah btuah..hahaha..SENSEI plak refer to cikgu dlm bahasa Jepun (ni suma 0rg tau..mau bgtau lg?!..=))...lbh sesuai kepada aku..kan2..

pd rakan2 bl0gger aku..MIZZ JAJA adalah CIKEYJA_SENSEI okeh!

1 bnde lg aku nk ngadu??..leh x??..len kn!..aku ngh blur bangat memikirkan tema utk projek grafik aku..ph0t0 manipulati0n..mcm mn la aku nk hasilkan kerja y bertemakan cinta!..waduh2 camne ni..hati bukannya tgh bbunga!..idea p0n xde..=(..dh la lec 2 dh pesan cuti ni dh blk ambik gmbr utk pr0jek ke2..pr0jek ke2 aku kena bt banting utk pr0m0si pr0duk @ perkhidmatan..mcm butik shawl ke..pr0duk make up ke n ape2 je..pas2 dri sndri kena jd m0del utk pr0duk n perkhidmatan 2..agak2 k0rang pr0duk @ pkhidmatan ape ye y sesuai??..

T____________________T


Thursday, January 27, 2011

CATERING

 Assalamualaikum
 
Baru blk dari kelas catering..sgt penat..kelas bermula jam 2 ptg & sepatutnya hbs kul 6 tp terlajak sampai kul 7..punya la penat..sakit kaki sebab berdiri terlalu lama dgn kasut tumit tinggi...

penat2 p0n sempat gak nak wat en3..en3 ni d atas permintaan...jd aku bt la jgk..(jgn d0k gelak n0h...muka eja punya la b0lat)..0wh sebelum 2, minggu ni gr0up aku d tugaskan utk bahagian supervis0r 0f the day (SOD)...keja kt0rg d bahagian dining hall...len minggu COD plak..COD 2 chef 0f the day..kejanye kt dapur.

*eja xlarat nak tls pjg2 laaa..lyn gmb0 je lah nah..

ni kt kls smlm..eja siap bwk benda 2..seb bek xbwk ns lemak kan..=p








blk trus bkk kasut smpai umh..hehehe..skt kaki..=(

setting table



Wednesday, January 26, 2011

SORRY AKU X APPROVE ORANG YANG AKU X KENAL!

Assalamualaikum!..
 
en3 ni dah lma aku smpan tp belum sempat aku menulis...kesuntukan masa agaknya...maka ari ini aku dgn rajinnya nak tls jgk..hehehe..sebenarnya aku cuma nk ckp pada member2 bl0gger aku yang rasa2 nak add fb aku...aku seikhlasnya sudi je berkawan...tp maklumkan dulu ye pd aku sape anda..bukannya ape..aku mmg xkan appr0ve mereka2 yang aku xkenal sebarangan..
 
aku bukan s0mb0ng hatta blagak n seangkatannya tp ...mungkin aku ade pengalaman d mana bl aku apprve je 0rg y xknl mula la di0rg nak k0men mcm2 kt wall @ pic2 aku..malah ade y pernah tag aku gambr bukan2...mgkin k0rang jg ada pengalaman yang sama mcm, aku....s0 bg xnak menyemakkan fb aku..aku ambik keputusan xperlu apprv...jd klu k0rang rs2 nak add aku bgtau aku dulu tau..(pdhal xde p0n y nak add..aku bukan glemer..hahaha).
 
aku suka berkawan tp biarlah y ikhlas             


^________________^

AWARDZ UTK KAMO!

Assalamualaikum...

En3 ini adalah d atas permintaan se0rang peminat aku...hahaha..ayat mmg xblh blah..xde la..aku gurau je...tp award ini adalah d ats permintaan seorg kawan aku...(xmalu la hg ni baby mntk award kt aku..hahaha)..s0 aku dgn ikhlas aku nk bg award ni la kt dia n s0rg lg kawan aku cik crah..hehehe

Baby...sila pastikan award ni hg letak kt bl0g hg siap ngn nama aku 0keh!..hehehe..kepada cik crah sila ambik jgk ye..jgn malu2 n segan..sila2..

tp sblm 2 sl bt en3 sal award ni n jwb s0alan aku seikhlasnye..hahaha..ms utk kenakan k0rang..ngeh2...
^__________________^.


1. siapakah pakwe yang paling anda sayang??

2.bilakah anda akan berkahwin??

3.adakah anda gem0k??

4.berapakah berat badan anda sekarang??

5.bilakah tarikh anda akan belanja sy makan??


s0alan yang agak meng0ng tp aku suka...hahahaha





 nak tag kam02...





TANPA TAJUK!

Assalamualaikum....

*Maaf sbb dah lama aku x menulis..maaf jgk sbb dh lama aku x blogwalking..bukannya ape..sejak akhir2 ni aku sibuk dgn asgmnt...tp aku tetap rindukan k0rang!... ^____________^.

Memandangkan esk kelas aku Cuma kul 8mlm s0 aku p0n mencuri2 ms y ade ngh pagi2 buta ni utk menulis...mcm2 aku nk tls..tp y mn 1 dulu ye..hehehe..s0 aku nak mulakn dgn asgmnt grafik aku..aku nk st0ry skit..skit je..leh kan..

pr0jek pertama kena bt ph0t0 manipulati0n..lec aku nak 1 je tp dia srh bt 5 n plh y tbaik..s0 cam biasa aku siapkan 5 ph0t0 manipulati0n..aku bt p0n main2 je..(hahaha..blh plak mc  2) sbb bkn nak anta lg..seminggu pas raya cina bru la kena anta..sbb lec 2 sgt cerewet aku p0n kecut per0t s0 smpai ke pg la aku bt keja..hehehe...tepat jam 5 pg smlm bru la siap suma keja aku..sempat tid0 kejap pas2 kul 8 pg dah nak kena g kelas...

msk je kelas penyakit mengantuk mula la dtg..tp agak kecewa la..lec aku 2 xcek p0n keja...hahaha..tp dia ade ckp la ms dlm kelas..dia xnak la bt mcm p0ster..dia nk ayat2 dlm ph0t0 2 dr mn2 ke mcm terjemahan Al-Quran ke..alamak!..mslh d c2 sbb aku punya keja dh mcm p0ster....hahaha..xkisah la jnji aku bt jgk dr 0rg y xsiapkn..dsbbkn nk tau ape y lec 2 nk sbnrnye..pas kelas aku g jmpe dia..tnye ape y dia nak..n tnjuk keja aku...dia xde la ckp ape p0n juz srh tukar ayat2 dlm ph0t0 aku 2..

tp dr pmerhatian aku la..lec aku ni jiwang semcm..agak lembut2..sdgkn aku punya keja bukannya jiwang..hahaha..jd aku plan nk bt lain..nk bt tema jiwang skit..huhu..k0n0nla...s0 aku rs aku kena singgah jap ke alam cinta utk dptkn ilham..asgmnt punya pasal..(nak cinta ngn sape p0n xtau)..rsnye aku ni sentimental jgk tp ape psl kali ni keja aku xde lngsung unsur2 2??..hmmm aku perlu menjd jiwang seketika...aku nak hasilkn karya yang mampu memel0dikan cerita...cerita dr hati..cewah..(mula dh nk merepak!)

*bru plan nak blk kmpg xnak bt asgmnt..huhu..dh la byk temujnji nih..k0n0n..=P 


dgn beraninya mpamerkn hasil kerja y sgt jelik..hahaha


*Mlm td aku ade kelas pendidikan awl knk2..mjd knk2 seketika..rsnye dh lma xbt tabiat bgmbr dlm gmbr..s0 tp smpt bgmbr..j0m lynnnnnn

g kelas mlm tukar tudung y sng nak ambik air smyg..kena s0lat kt kmpus

Add caption

aku bkn tigkatan 4 0keh!..hehehe


aktiviti bl b0san!.


Dlm kelas per0t dh bunyi2...lap0!...blk ke dr kls trus singgah kedai mkn..makan time..i l0ike!..

muka lapar..hahaha



lincin okeh eja makan...ni bukti...tgk ye!


Smpai je umh kec0h plak sal penempatan utk prktikal..huh!..plan mula2 nk bt kt sg.bul0h tp tgk list xde plak..s0 xjd la..plan seterusnye msh dlm planning..apakah y aku sdg merepek nih..hahaha

nak prktikal p0n pening!



Ha!..ade y ym aku mntk award..kepada bby nnti i kasi kt u ye...d en3 y lain plak..s0ry ye lmbt skit..aku agak bz.

daaaaaaaaaaaaaaaaa

^________________^