About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Wednesday, December 8, 2010

contest pic paling cute

c0ntest datang lg!..
hehehe sy0k plak aku j0in c0ntest nih..
kali ni elly@suely plak y wat c0ntest nih


meh teng0k syarat2nye

  1. terbuka kepada semua blogger PEREMPUAN sahaja.....
  2. korang jadi FOLLOWER blog aku ni....
  3. copy paste BANNER contest ni kat entri & side bar blog korang selama contest ni berlangsung! dan sila pastikan link back k!
  4. korang upload 1 gambo korang yang paling cute mute! nak wat memek muke pon xpe! lagi best! & dibawah gambo tu korang tulis sket macam ni...........
  5. " saya suka blog elly@suely (pastikan link back ke blog aku) sebab.................." korang xyah la tulis berjela2.... ringkas sudah!
  6. ok n lastly, dah siap korang letak la link korang tu kat ruangan komen entri ni....http://cukcomei.blogspot.com/2010/11/contest-pic-paling-cute.html

nak kasi pic cute nih..hahaha..bunga2 kt blakang 2 je y kiut sebenarnye!


 saya suka blog elly@suely  sebab beliau nih h0t mama y kiut miut..nak jd macam beliau nnti..dah ade ank 2 p0n tetap maintain mcm ank dara je tgk!..hehehe

^_________________^

d0ne!

No comments:

Post a Comment