About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Monday, February 7, 2011

NO TITLE

Assalamualaikum...
sudah seminggu aku tidak menulis...
seminggu berada di kampung (penang) mmg 
byk aktiviti y aku lakukan..ari2 kuar bjln..hahaha..
bb 2 lah xde ms utk menjenguk bl0g ksygan ni..
smlm dr png kul 2 ptg bt0lak ke tg.malim..
jalan mmg jem..sgt penat melayan jem smpai  png kepala aku..
kul 1pg bru smpai kt umh sewa ni..
sgt letih wp0n dh tentu2 bkn aku y drive!..hehehe.
sabtu- aku g knduri kawen kawan n jln2
ahad-aku jln2 pulau
isnin-aku d0k umh je k0t
selasa-aku kuar ngn kwn teman dia sh0ping
rabu-bt ape ye rabu??
khamis-r0nda2 n jln2 ngn jiran aku
jumaat-g kenduri mmbr btunang
sabtu-sh0ping n jln2
ahad-blk tg malim
(sgt la bahagia bl berada di kmpg ^__________^)


hmmm....s0rg2 kawan2 aku meninggalkan aku..hehehe..
meninggalkan aku d zaman singlenye..
s0b..s0b..s0b..xbek tau kawen xtunggu aku...
dh xde dah kawan2 nk main sma2..=(
ish2 sedih plak..x2 aku hepy tgk kwn2 aku suma dh dpt j0d0h..
s0rg2..pas2 sape la plak..
aku??..nth bl la kan..smpai skrng blum jmpe..=)


xpe2 msh ade kwn2 y lain..kan2..(m00d:menggembirakan dr sndri..hahahaha)
ish ssh btl nk jmpe laki single ni kan..asl jmpe je pkwe 0rg..hahaha..
mmbr aku pesan "say n0 2 pakwe 0rg"..hehehe..btl la 2..yes, say n0!.
arghhh..mls la nk merepek sal ni...bkn best p0n kan2.

ok lah..kat bwh ni ade la skit pic mmbr aku btunang..
mmbr sejak lahir ni tau..dl ms kecik2 mak dia la jg aku..hehehe..layannnnnnnnn














No comments:

Post a Comment