About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Tuesday, February 8, 2011

MENANG CONTEST LAGI!

Assalamualaikum
 
 
hai...smlm sebelum nak tid0 sje2 bkk bl0g kiter..
tgk kt sh0utb0x k0t ade y bkunjung n blh la kiter mbls 
kunjungan kam0 semula..bl tgk ade pesanan  
dr cik 0ren mnta kiter kasi alamat segala.
 
kiter mula pelik..owh rupenye kiter de msk c0ntest
y dia penah bt dl..dh lma k0t...s0 mmg kiter dh lupe 
y kiter de msk c0ntest 2..xsngka menang plak wp0n 
juz saguhati..tp kire 0k la kan..=)

bt cik 0ren..tq ye c0ntest n hadiah tersebut..suke2..
^________________^
xcayer ke  meh tgk [link] ni.
 
kiter nk bgtau ni..td blk kelas kt usha2 fb kiter..
kt nmpk cardigan cntik sgt...
kiter cuma click2 kt cimbcliks 
 
daaaaaaannnnn......
 
0ps!..kiter tersh0ping lg..hahaha..
mcm 2 lah kiter y kaki sh0ping hatta ngh p0kai sekali p0n..
hmmm ssh jgk kn suma d hujung jari ni..ish2..
tp xsabar nk dpt cardigan 2..wink2!.
 
 
 
 
^__________________^



1 comment: