About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Friday, November 26, 2010

KENAPA ORANG BUAT BLOG????

assalammualaikum!

semalam aku ber"ym" dgn Mr.H..mcm biasa smpai ke pg...sdg sr0n0k2 bercitcat ngn dia mcm ade y xkena je...suma ayt y dia guna mcm perli aku sal bl0g aku...oh tidaaaakkkk malu2..hehehe...ye lah aku bru je bjinak2 dgn dunia bl0g nih..tp mmg sblm aku nk wat bl0g ni p0n aku dh bgtau dia cuma bl dah tbuat aku blum bgtau lg..(sj xnak bgtau lg..k0n0n nak sprise)...tub2 dia dh jeng0k2 bl0g aku..ptt la sedap je dia perli..hehehe..alaaa bru nak ckp kt dia...sprise!!! (smbil mengepakkn tgn & bt mimik muka ceria..hehehe)..pas2 msti dia ckp dlm ati p0y0 la bdk nih..kikiki..

eh2..blm msk t0pik plak..pnjg plk mukhadimah aku..klu srh wat asgmnt xde plak laju je nk mnaip cm g nih..hehehe..nak jdkn cerita dia tnya aku nape 0rg bt bl0g???...hmmmm..nape ye 0rg bt bl0g??...bg aku msg2 de reas0n die...aku plak??..

kenapa aku bt bl0g?..sbb dia best..sbb dia cntik....(mcm iklan kt tv tuuu plak)..hehehe..gurau je la...aku bt bl0g bkn sbb dah xde kertas nak karang n dah xde asgmnt y nak kena taip...0h sudah tentu jwpnnya tidak!..dl p0n aku penah bt bl0g...tp trus senyap je bl0g 2..aku ingt  lappy aku 2 reti menaip sndri..ape punya lappy la...hehehe..(gila seketika..huhu).

Jawapan ikhlas aku:
1. tcetusnye rs nak bt bl0g bl time2 cuti g nih..xde bende nak bt...b0san kdg2..bl bkk tenet bc bl0g 0rg aku p0n rs nak bt bl0g.
2. sharing is caring...mcm2 blh k0ngsi kan mlalui bl0g..dpt  pengalaman+pengetahuan...ceeewaaaahh
3. "bila mulut xdpt bkata..hati mula bbicara....papan kekunci jd mangsa"...tmpt meluah perasaan..huhuhu...ceritera chienta...kasih dr hati smpai ke syurga..kam0 2..klu kam0 xsk aku sedih..suka jgk!..(paksaan)..huhuhu
4. rugi la byr brdband n strmx klu xguna...hehehe
5.bl kam0 sibuk...bl0g la jd mangsa...(see i cri cr len t0k elak pkir bkn2=hargailah sy)

*abaikan bl aku tgh bjiwang=mental skit..huhu..

sy ingt pesan kam0..jgn lupa stdy t0k exam sabtu depan..chaiy0k..chaiy0k (tq m'ingtkan sy..ingtkn lg esk sbb esk mgkin sy lupa..ahaks.......nakaaaaaaaaaaaalllllllllll sih)



2 comments: