About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Award lagi!

 Assalamualaikum!

award lagi..besh2..kali nih aku ambik dgn xmalunye award nih cr cik Hafidzah..huhu
nih award t0k fll0wer dia..jd xsalah la aku ambik kan..
byk sgt award y blh pilih..suma cntik..tp y aku ambik nih y plg cntik..
tapi nak ambik nih ade syarat tau..syaratnye kena jwb s0alan nih...



Jawab soalan nie,
"Siapakah orang yang anda cintai/sayang dan mengapa?"..mesti bermula dengan ayat, 'Saya memang da lama jatuh cinta/sayang dengan..................sebab........................'

huh!..berpel0h aku nak menjawab nih...adehhh..
ok la setelah sekian lma aku pkir aku jwb la dgn jujurnye..
(klu aku de pakwe kan sng aku ckp je dia..huhu)
jeng..jeng..jeng


aku sayang 0rang yang aku sayang dan dia p0n sayang aku sebab aku teramat sayangkan dia!..

hahaha..jgn pening2..aku p0n pening gak nih..

0k dah..
ni ha award y cumil 2...





* sape nak award cumil cam g nih g la f0ll0w dia..^_______________^


No comments:

Post a Comment