About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Friday, December 24, 2010

HATI INI DAH TAWAR......

biasanya aku lah orang paling xsabar menunggunya...
bukan kerana merinduinya..tp hati ini ingin benar tahu isi kandungannya...
biarp0n hati ini sentiasa berdebar menantinya...apatah lagi saat ingin bertentang mata dengannya...
namun aku mengharapkan yang terbaik....
harapan aku memang setinggi gunung..kadang2 lebur juga..hehehe
tapi kali ini entah la...mungkin terlalu lama aku menanti sehinggakan aku rasakan hati ini sudah tawar untuk berjumpanya...
tiada lagi debaran di hati..tiada lagi pengharapan..
aku sudah kecewa dengan penantian ini...terlalu lama...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ohh..result examku..bilakah en.result mahu bertentang mata...lg seminggu berakhir cuti semester..mengapa kau x muncul tiba...xkisah bagaimana rupa dri mu..aku sanggup terima..hehehe..


* UPSI cepat skit wat kuar result...letih den nunggu..

2 comments:

  1. hahaha...
    result UPSI memang macam tu. Bila ditunggu, tak keluar. Jadi buat tak reti saja.

    =)

    ReplyDelete
  2. hahaha..2 la pasal..UPSI ni ntah ape2 je..hehehe

    ReplyDelete