About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Wednesday, December 8, 2010

contest - bilangan paling RAMAI dlm satu gambar

c0ntest lagi dan aku nak j0in lagi..
best!
kali ni c0ntest 0leh fathaka


syaratnya!
  1. first, mstila korang ni (blogger) b'wrgangra m'sia only... xkesah sma ada laki ke prmpuan,, korang ley join contest ni...
  2. korang mstila mnjadik follower kpd tuan pnye contest ni dlu... " fathaka "... ley la korang tgok spe pmenang y b'tuah n snang gak tok urusan aku... ;)
  3. korang crikla gambar mne2 yg sesuai, n b'kenaan dgn contest ni,, mne2 gambar yang m'punyai bilangan teramai dlm satu gambar, die lah dianggap pemenang!
  4. buatla entry pasal contest ini.. n suka ati korang la nk cerita pasal gambar korang n sertakan sekali berapa bilangan yg ada dlm gambar tersebut... semuanya akan diadili ;)
  5. gambar tersebut mstilah b'kenaan dengan korang,, bukan la korang ambil dri mne2 sumber2 lain... contohnya (gambar atlet malaysia ke ghuang zhou)
  6. lepas korang da setlle,, korang post kan la link entry korang kat comment bwh ni...
  7. pling pnting,, korang jgn lupa amek banner kt ats ni n pada sidebar blog korang... make sure ok, link kan ke entry contest ni....
  8. tarikh tutup contest ni pada: 1 januari 2011.. segala perubahan tarikh akan dimklumkn segera...
  9. tag la 3 or lebih mmber2 korang tok sertai contest ni,, lgi rmay lgi bgus... ;)


nih pic aku


ni gambar bdk2 batch aku pas kuar dr dewan exam ms sem lps..mmg tlalu ramai..bdk2 batch aku je ade 100lbh!..s0 aku nak kira p0n ssh..ade y nmpk kepala skit je..hehehe..ni aku men kira secara kasar je y aku nmpk ade lebih kurang 95 0rg!..sbnrnye lebih!..

tag 3 0rg:
peni
ainaz
hafsah


ok d0ne!

No comments:

Post a Comment