About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Contest Sayangi Mata Anda @ Hikayat Marhaen Kacak
















ini syarat2 nya:

sila klik pada gambar untuk menyertai c0ntest nih.

1. Korang perlu membuat satu entri untuk menghebahkan contest ini di dalam blog korang.... Seperti contest-contest yang dianjurkan oleh blogger-blogger lain sebelum ni, korang perlu juga meletakkan bannercontest ini di dalam post tersebut. Jangan lupa letakkan pautan blog Marhaen Kacak di dalam entri yerr..:)


2. Di dalam entri yang sama juga, korang tulis la beberapa perenggan pendek untuk menghebahkan blog aku, Hikayat Marhaen Kacak sebagai satu blog yang menjadi sumber atau 'hub' maklumat dan artikel berkenaan Kesihatan Mata dan Penglihatan. 


3. Korang juga perlu menyatakan blog Hikayat Marhaen Kacak ini mempunyai ruangan khas 'Soal Jawab Kesihatan Mata' sebagai tempat mengajukan pertanyaan mengenai bidang kesihatan mata ini.


4. Langkah ke-2 dan ke-3 hendaklah ditulis mengikut kreativiti masing-masing kerana di sinilah penilaian akan dibuat untuk menentukan pemenang. 


5. Setelah entri di publishkan, setiap peserta di minta untuk mengumumkan penyertaan kepada aku melaluikotak komen di bawah entri ini


6. Korang juga diminta untuk meletakkan 'link' blog Hikayat Marhaen Kacak ini di dalam 'link list' korangsebagai salah satu syarat untuk menyertai contest ini. 

cl0sed date c0ntest ni pada 15/12/2010 tau!


^_________________________^


2 comments: