About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Monday, January 17, 2011

2 in 1

cerita 1: hadiah c0ntest!

15/01/2011- ingat lagi x aku penah crite yang aku menang c0ntest Sayangi Mata Anda!.sabtu lepas ktorg ke tempat kejadian untuk tuntut hadiah..kt0rg??..siapakah??..siapakah??..sudah tentulah kawan aku..hehehe..orangnya sudah berpunya...s0 xleh la sape2 nk ng0rat beliau ye..hahaha...akibat kebaikan yang jelas d tunjukkn oleh beliau aku dgn bangganya nak upl0ad pic y beliau ambik tp s0rry la sbb aku dh mencacatkannya k0t..muka aku suma bulat2 laksana bulan penuh y jelik sekali..jd upl0ad 3 sudaa...hehehe..
(en3 ringkas sbb aku mls nak karang pnjg2-m00d ngah bt asgmnt)...k0rang layan je la pic ni ye.
sepek y dimenangi..hehehe..sepek kepunyaan cik idung penyek!..aka cik bam kt en bab


terima kasih tuan beri2 sbb mmbw sy jln2 ari pd hari kejadian..ujung bulan t dtg png kan singgh umah cek ye cek blanja mkn...ingt lg kan jln nak g sek goq..=)..En. Bab (tanda seru)




mahu glemer seketika...en3 sndri perlu ada gmbr sndri jgk..hahaha
cerita 2: make TERover
16/01/2011- terpaksa bgn awl utk ke kelas make up bt pertama kali dlm hidup..hahaha..bgn awal maksudnya suda la tido selepas subuh akibat melayan cerita sambil berborak2 sampai ke pg kemudian kelas bermula jam 11 pg..kira awal la kan sbb tido kejap je..(apa yang aku merepek nih..hehehe).

mari layan gambar muka conteng2
solekan nipis je

kawan saya yani

kawan saya crah 
mau sambung bt asgmnt...daaaaaa




No comments:

Post a Comment