About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Wednesday, January 26, 2011

TANPA TAJUK!

Assalamualaikum....

*Maaf sbb dah lama aku x menulis..maaf jgk sbb dh lama aku x blogwalking..bukannya ape..sejak akhir2 ni aku sibuk dgn asgmnt...tp aku tetap rindukan k0rang!... ^____________^.

Memandangkan esk kelas aku Cuma kul 8mlm s0 aku p0n mencuri2 ms y ade ngh pagi2 buta ni utk menulis...mcm2 aku nk tls..tp y mn 1 dulu ye..hehehe..s0 aku nak mulakn dgn asgmnt grafik aku..aku nk st0ry skit..skit je..leh kan..

pr0jek pertama kena bt ph0t0 manipulati0n..lec aku nak 1 je tp dia srh bt 5 n plh y tbaik..s0 cam biasa aku siapkan 5 ph0t0 manipulati0n..aku bt p0n main2 je..(hahaha..blh plak mc  2) sbb bkn nak anta lg..seminggu pas raya cina bru la kena anta..sbb lec 2 sgt cerewet aku p0n kecut per0t s0 smpai ke pg la aku bt keja..hehehe...tepat jam 5 pg smlm bru la siap suma keja aku..sempat tid0 kejap pas2 kul 8 pg dah nak kena g kelas...

msk je kelas penyakit mengantuk mula la dtg..tp agak kecewa la..lec aku 2 xcek p0n keja...hahaha..tp dia ade ckp la ms dlm kelas..dia xnak la bt mcm p0ster..dia nk ayat2 dlm ph0t0 2 dr mn2 ke mcm terjemahan Al-Quran ke..alamak!..mslh d c2 sbb aku punya keja dh mcm p0ster....hahaha..xkisah la jnji aku bt jgk dr 0rg y xsiapkn..dsbbkn nk tau ape y lec 2 nk sbnrnye..pas kelas aku g jmpe dia..tnye ape y dia nak..n tnjuk keja aku...dia xde la ckp ape p0n juz srh tukar ayat2 dlm ph0t0 aku 2..

tp dr pmerhatian aku la..lec aku ni jiwang semcm..agak lembut2..sdgkn aku punya keja bukannya jiwang..hahaha..jd aku plan nk bt lain..nk bt tema jiwang skit..huhu..k0n0nla...s0 aku rs aku kena singgah jap ke alam cinta utk dptkn ilham..asgmnt punya pasal..(nak cinta ngn sape p0n xtau)..rsnye aku ni sentimental jgk tp ape psl kali ni keja aku xde lngsung unsur2 2??..hmmm aku perlu menjd jiwang seketika...aku nak hasilkn karya yang mampu memel0dikan cerita...cerita dr hati..cewah..(mula dh nk merepak!)

*bru plan nak blk kmpg xnak bt asgmnt..huhu..dh la byk temujnji nih..k0n0n..=P 


dgn beraninya mpamerkn hasil kerja y sgt jelik..hahaha


*Mlm td aku ade kelas pendidikan awl knk2..mjd knk2 seketika..rsnye dh lma xbt tabiat bgmbr dlm gmbr..s0 tp smpt bgmbr..j0m lynnnnnn

g kelas mlm tukar tudung y sng nak ambik air smyg..kena s0lat kt kmpus

Add caption

aku bkn tigkatan 4 0keh!..hehehe


aktiviti bl b0san!.


Dlm kelas per0t dh bunyi2...lap0!...blk ke dr kls trus singgah kedai mkn..makan time..i l0ike!..

muka lapar..hahaha



lincin okeh eja makan...ni bukti...tgk ye!


Smpai je umh kec0h plak sal penempatan utk prktikal..huh!..plan mula2 nk bt kt sg.bul0h tp tgk list xde plak..s0 xjd la..plan seterusnye msh dlm planning..apakah y aku sdg merepek nih..hahaha

nak prktikal p0n pening!



Ha!..ade y ym aku mntk award..kepada bby nnti i kasi kt u ye...d en3 y lain plak..s0ry ye lmbt skit..aku agak bz.

daaaaaaaaaaaaaaaaa

^________________^



No comments:

Post a Comment