About me

My photo
penang, Malaysia
25,Final Year b.Ed 0f UPSI. I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. Enjoy doing an explore the internet, outdoor activity & cooking. I luv fashion & photography..I like to dream,I like to see the sunset in the evening-s0metime, I like to smell the wind coming from the ocean & I like to look at the clouds in the sky with a blank mind n I luv u’ll.

Followers

Saturday, January 1, 2011

JOM TENGOK WAYANG YUNK!

hai..hai suma...

Assalamualaikum!

k0rang suka tgk wayang x??...aku plg suka tgk wayang tau...dulu masa blaja p0ly every week muka nih msti terpacak kt wayang..bukan wayang pacak tau..hehehe..then bl dh blaja UPSI dh jarang..klu nk g tgk wayang kena g KL....klu blk penang mmg jarang dh aku kuar umah..almaklumlah sekali sekala balik kmpg bek ddk je umah kan...leh manje2 ngn mak..hehehe.

Tahun 2011..dah beratur wayang2 y nak kuar..k0rang xcya tgk la senarai kt bawah ni...ni suma senarai made in Malaysia je tau..cuba tgk..byknye crite2 seram je kan...ye lah bl ade je crite seram y pejabat k0tak mesti pengarah2 y lain p0n berebut2 nak buat crite cam 2 gak..tp bg aku..aku lebih suka layan seram k0medi..mcm crite NGANGKUNG..hahaha..lawak si0t!




kalau k0rang perasan kt tv dah de iklan2 utk crite khurafat n kembar siang...td aku dh cr gambr2 utk beberapa babak dlm crite khurafat..tp dh lewat2 mlm ni xbrani plak nk upl0ad..hahaha..penakut betul aku..kan2..


No comments:

Post a Comment